محتوای یکسان

هر آنچه درباره تولید محتوا باید بدانید

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

محتوای یکسان

شما نیازی به یک نوع محتوای یکسان برای همه مخاطبان خود ندارید.

شما نیازی به ایجاد هر نوع محتوا ندارید.

به این فکر کنید که مشتریان، مشتریان احتمالی، خوانندگان، قهرمانان و تأثیرگذاران شما کجا هستند. شاید یک محتوای تعاملی برای آنها بهتر از اینفوگرافیک باشد. شاید آنها مصرف محتوای ویدیویی را به پخش صدا در شبکه های اجتماعی ترجیح می دهند. شاید بیشتر وقت خود را به جای اینستاگرام در لینکدین می گذرانند. یک کتاب الکترونیکی طولانی ممکن است بیشتر از یک برگه تقلب کوتاه و سریع با آنها طنین انداز شود.

 

شما باید تعیین کنید که چه نوع محتوا و موضوعاتی با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود و کدام یک به شما کمک می کند تا به اهداف بازاریابی خود برسید. شناسایی و ساختاربندی انواع محتوا می تواند به شما کمک کند محتوای خود را با واقعیت چند دستگاهی و چند کانالی تطبیق دهید.

تولید محتوا برای کانال های مختلف

تا به حال می دانید پیام شما چیست، برای چه کسی است و چه قالبی باید

تولید محتوای سئو شده
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.