نوشتن و تولید

هر آنچه درباره تولید محتوا باید بدانید

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

نوشتن و تولید

قبل از اینکه در مورد چگونگی انجام این کار صحبت کنیم، باید بفهمید چه کسی این کار را انجام می دهد. در اینجا دلیل است.

این دقیقاً همان روشی است که شما باید فرآیند تولید محتوای خود را مدل کنید.

 

در اینجا نحوه برنامه تولید معمولی و گردش کار ما به نظر می رسد، که به انعطاف پذیری اجازه می دهد از تعداد انگشت شماری در هر ماه به صدها افزایش یابد:

 

استراتژی/سئو - تحقیق کلمات کلیدی، شناسایی موضوع، تشریح فرصت ها و نیازهای محتوا (بخش های اصلاح شده، محتوای جدید اضافه شده به موجود، کاملاً جدید و غیره).

استراتژی/SEO یا مدیران حساب/پروژه – آماده سازی محتوا (الگوهای محتوا، خلاصه ها و غیره) که هدف جستجو + سوالات برای پاسخگویی را مشخص می کند، سایر مشخصات برای آنچه باید اضافه یا به روز شود، کلمات کلیدی معنایی از طریق MarketMuse، Clearscope، SurferSEO و غیره ، پیوندهای داخلی برای افزودن و اختصاص دادن به تیم های نوشتن.

نوشتن و تولید - نویسندگان و تیم های نویسندگی مختلف بر اساس نوع محتوا. نویسندگان / آژانس های داخلی یا داخلی دشوار یا نظر یا خاص صنعت، شاید گران تر. محتوای مقیاس‌پذیرتر، برون‌سپاری آسان‌تر = تیم‌های نوشتاری ارزان‌تر. شما یک ویرایشگر داخلی اختصاصی در اینجا می خواهید، احتمالاً بسته به حجم، یک ویرایشگر کپی ثانویه.

تولید محتوای سئو شده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.