وظیفه تولید محتوا

هر آنچه درباره تولید محتوا باید بدانید

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

وظیفه تولید محتوا

ایده پردازی محتوا

ایده‌های محتوا می‌توانند از مکان‌های مختلف، هم از درون تیم محتوای شما، هم از طرف مشتریان، از سایر سهامداران شرکت شما، از داده‌های جدید و یا از چیزی که به شما الهام می‌بخشد، بیاید. و بسته به هدف قطعه محتوا، تصمیم گیری در مورد زاویه صحیحی که باید در مورد یک موضوع خاص داشته باشید می تواند چالش برانگیز باشد.

 

به عنوان مثال، اگر وظیفه ایجاد محتوایی را دارید که یک ویژگی محصول جدید را برجسته می کند، ممکن است یک ایده اولیه از آنچه باید تولید کنید داشته باشید. اما اگر وظیفه شما گسترده‌تر است، به عنوان مثال، محتوایی در مراحل اولیه بنویسید که ترافیک ارگانیک را به وب‌سایت شما هدایت کند، ممکن است لازم باشد روش‌های دیگری برای ارائه ایده‌های محتوا بررسی کنید. در اینجا چند روش وجود دارد که می‌دانیم به شما کمک می‌کند تا خلاقیت‌هایتان را به جریان بیندازید، و به شما کمک می‌کند رویکردهای نوآورانه و مؤثری را برای محتوای بالقوه پیدا کنید.

 

چگونه ایده های محتوا تولید کنیم

از طریق تحقیق کلمات کلیدی فرصت ها را پیدا کنید. تحقیق کلمات کلیدی روشی فوق العاده برای کشف نحوه صحبت مخاطبان شما در مورد یک موضوع است. علاوه بر این، تحقیق در مورد کلمات کلیدی می تواند به شما کمک کند فرصت های جدیدی را برای محتوا کشف کنید که ممکن است به تنهایی در نظر نگرفته باشید. و، می‌توانید از حجم جستجوی ماهانه کلمه کلیدی (MSV) برای تخمین میزان ترافیک ارگانیکی که ممکن است دریافت کنید استفاده کنید، اگر در نهایت شروع به رتبه‌بندی برای عباراتی که انتخاب می‌کنید در مورد آنها بنویسید.


تولید محتوای سئو شده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.