کلمه کلیدی هدف

هر آنچه درباره تولید محتوا باید بدانید

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

کلمه کلیدی هدف

و کار بازاریابان محتوا اغلب ممکن است 1-2 سال طول بکشد تا بازده بازگشت سرمایه داشته باشد. یا، مانند، در نیمه راه تصدی CMO شما.

 

بنابراین به همین دلیل است که ما بر آنچه می توانیم کنترل کنیم تمرکز می کنیم - شاخص ها و ورودی های پیشرو برای به حداکثر رساندن یا استفاده از خروجی های شما.

 

به انگلیسی؟

 

کلمات کلیدی خوب هدف > نوشتن بهتر > نمرات بهینه سازی محتوا > ایجاد پیوند/توزیع > بهبود رتبه بندی > افزایش ترافیک > نسل پیشرو (آزمایش، رزرو، هر چیز دیگری) > فروش بهتر > چک پاداش چربی شما > تبلیغ تا یک اتاقک بزرگتر > دریافت جهنم از نقش فعلی شما بدون اینکه در پشت سر شما بکوبد و به یک شرکت بهتر بروید > تکرار را بزنید.

 

اکنون، به دور شماره دو (لغزش کلمات کلیدی) و شماره چهار (محتوا سفارش داده شده/به‌روزرسانی) حلقه بزنید تا یک پاپیون زیبا، مرتب و مرتب ببندید.

 

هر ماه و/یا سه ماهه، عملکرد URL های صفحه X برتر را مجدداً بررسی کنید و از «کارت امتیازی متوازن» استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی باید به روز شود. همانطور که در:

 

محتوا: اطلاعات قدیمی، ویژگی‌های جدید، نمونه‌های بهتر، CTAهای جدید، لینک‌های خراب، نظرات روشن‌تر و غیره.

تولید محتوای سئو شده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.