محتوای مرتبط

هر آنچه درباره تولید محتوا باید بدانید

جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

محتوای مرتبط

برخی از این محتواها مرتبط نیستند، و برخی از آنها بدون انتخاب در معرض آنها قرار می گیریم (یعنی همه آن بیلبوردهای تبلیغاتی در رفت و آمد صبحگاهی). اما زمانی که به دنبال اطلاعات هستیم، به خصوص زمانی که به دنبال خرید هستیم، انتظار داریم محتوایی که مصرف می کنیم دقیق، مفید و به موقع باشد.

 

این روزها ایجاد و انتشار یک محتوا آسان است، اما چالش در ایجاد محتوای معنادار و قابل دسترس است. محتوا به شما کمک می کند تا بین مخاطبان خود اعتماد ایجاد کنید، بنابراین هرچه مفیدتر باشد، مشتریان بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. (جای تعجب نیست که چرا 93 درصد از بازاریابان B2B از بازاریابی محتوا به عنوان بخشی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود استفاده می کنند.)

 

برندها باید اطلاعات مورد نیاز را در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار دهند وگرنه آن را در جای دیگری، احتمالاً از رقبا، پیدا خواهند کرد.

 

«ایجاد محتوای مؤثر و معنادار برای بقای کسب‌وکارها ضروری است و آنهایی که این کار را واقعاً خوب انجام می‌دهند، رشد خواهند کرد».

تولید محتوا شامل چه مراحلی می شود؟

تولید محتوا فرآیند برنامه ریزی و ایجاد محتوای مفید، در دسترس و موثر برای مخاطب است. در حالی که این راهنما بر محتوای نوشتاری تمرکز می کند، مهم است که در نظر داشته باشید که محتوا همچنین شامل فیلم ها، اینفوگرافیک ها، پادکست ها و موارد دیگر است.

تولید محتوای سئو شده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.