استراتژی/سئو - تحقیق کلمات کلیدی، شناسایی موضوع، تشریح فرصت ها و نیازهای محتوا (بخش های اصلاح شده، محتوای جدید اضافه شده به موجود، کاملاً جدید و غیره).
استراتژی/SEO یا مدیران حساب/پروژه – آماده سازی محتوا (الگوهای محتوا، خلاصه ها و غیره) که هدف جستجو + سوالات برای پاسخگویی را مشخص می کند، سایر مشخصات برای آنچه باید اضافه یا به روز شود، کلمات کلیدی معنایی از طریق MarketMuse، Clearscope، SurferSEO و غیره ، پیوندهای داخلی برای افزودن و اختصاص دادن به تیم های نوشتن.
نوشتن و تولید - نویسندگان و تیم های نویسندگی مختلف بر اساس نوع محتوا. نویسندگان / آژانس های داخلی یا داخلی دشوار یا نظر یا خاص صنعت، شاید گران تر. محتوای مقیاسپذیرتر، برونسپاری آسانتر = تیمهای نوشتاری ارزانتر. شما یک ویرایشگر داخلی اختصاصی در اینجا می خواهید، احتمالاً بسته به حجم، یک ویرایشگر کپی ثانویه.
تصاویر و سایر داراییهای رسانهای مانند ویدیو: طراحان داخلی یا تیم خارجی که همه چیز را مدیریت میکنند – معمولاً با مشکلاتی مواجه میشوید که بر اساس آن موارد طراحی شده در تیمها یا پیمانکاران/آژانسهای متعدد تقسیم میشوند، زیرا در نهایت آنها کاملاً با هم هماهنگ نیستند.
سئو یا اکانت/PM حرفه ای بازاریابی: آپلود، قالب بندی، بهینه سازی - البته با استفاده از Wordable! - دوبار بررسی گرامر و سرقت ادبی در Writer، نمرات محتوای شما از MarketMuse، Clearscope و غیره لینک های داخلی، فشرده سازی تصویر یا هر چیز دیگری برای سرعت و غیره)
انتشار + تبلیغ: کسب درآمد، مالکیت و پرداخت - لینک سازی، منابع خود، توزیع اجتماعی پولی به ترتیب. باز هم یک پست دیگر برای یک روز دیگر.
https://dalnetweb.ir/content-production/
- ۳ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر